ÁSZF, adatvédelmi tájékoztató

Webáruház Általános szerződési feltételek:

Az alábbi dokumentum a Sántha József e.v (Med-szerviz)-nél történő vásárlás üzleti és jogi feltételeit tartalmazza. Amennyiben Ön a jelen szerződésben szabályozottak szerint megrendelést ad le, úgy Ön és a Sántha József e.v (Med-szerviz) között a Ptk. és a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabály értelmében az alábbi szerződés létrejön, ezért kérjük, rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül OLVASSA EL!

A jelen ÁSZF a dokumentum végén található ikonra kattintva letölthető és az Ön adathordozójára menthető, vagy az Ön választása szerint kinyomtatható.

A Sántha József e.v (Med-szerviz) fenntartja a jogát a szerződési feltételeinek módosítására. Felhívjuk figyelmüket, hogy a szerződés a rendelés leadásakor hatályos szerződési feltételek szerint jön létre, ezért kérjük, hogy a webáruházban történő vásárláskor mindig győződjön meg az ÁSZF tartalmáról.

SZÁLLÍTÓ ADATAI

Cégnév:

Sántha József e.v (Med-szerviz)

   

Székhely:

8000 Székesfehérvár Nagyszombati u 165.

Telefon:

22 300 809

Internet cím (honlap címe):

www.medszerviz.hu

A személyes és telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje:

H-P: 08.30 - 17.00; SZO:08.30-11.00.

Elektronikus ügyfélszolgálat:

med.szerviz@vipmail.hu

Adószám:

46431761-2-27

   
   
   
   

 

ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

A  Sántha József e.v (Med-szerviz) (továbbiakban: Szállító) honlapján keresztül elérhető webáruház mindenkor aktualizáltan tartalmazza a Szállító által az interneten forgalmazott termékek listáját az egyes termékek vételárának feltüntetésével, ahol megtalálható az egyes termékekre vonatkozó termékismertető is.
A Megrendelő a rendelését a Szállító felé a jelen szerződésben megismert szerződési feltételek mellett a Szállító honlapján keresztül elektronikus úton adhatja le.
A Megrendelő a Szállító honlapján keresztül történt elektronikus rendeléssel a „Megrendelés leadása” gomb megnyomásával fogadja el a jelen szerződés feltételeit. A rendelés ily módon történő leadásával egyidejűleg a felek között a jelen szerződés létrejön.
A Szállító a Megrendelő rendelését akkor fogadja el – a felek között a szerződés tehát csak akkor jön létre – ha a rendelés leadása a Szállító felé a Szállító honlapján keresztül elektronikus úton történik.
A Megrendelő a megrendelés leadása esetén utóbb jogszerűen nem hivatkozhat arra, hogy a jelen szerződésben meghatározott szerződési feltételeket nem ismerte.
A Szállító fenntartja a jogot arra, hogy jelen szerződési feltételeket bármikor, a Megrendelőnek küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa, mely módosítás a már leadott rendelés vonatkozásában nem érinti a felek között létrejött szerződést.

WEBOLDAL HASZNÁLATA, REGISZTRÁCIÓ, BELÉPÉS

Az áruházban szabadon böngészhet, termékeinkről, illetve akcióinkról információhoz juthat, a vásárláshoz azonban regisztráció szükséges.
A regisztráció során meg kell adnia a pontos nevét és jelszót, postázási címét irányítószámmal együtt, számlázási címét, vezetékes vagy mobil telefon elérhetőségét, e-mail címét.
Amennyiben adataiban a már regisztrálthoz képest változás történik, úgy azt a legközelebbi bejelentkezéskor módosíthatja. A megadott adatok megfelelőségéért, azok aktualizálásáért a Megrendelő felelős.
A regisztrációért külön díjat fizetni nem kell.
A regisztráció alkalmával a mobilszám megadása azért fontos, hogy a Megrendelő elérhető legyen a futár számára napközben bármikor. Amennyiben a Megrendelő mobilszámmal nem rendelkezik, úgy olyan egyéb elérhetőséget kell megadnia, melyen a futárszolgálat számára napközben elérhetővé válik.

A weboldal egyes elemei csak regisztrációval vehetők igénybe.

  1. A regisztrációhoz kötött egyes szolgáltatások a vásárlói profilba történő belépést követően érhetőek el a Vásárló számára. Belépni csak érvényes e-mail címmel és jelszóval lehet az oldal tetején található Bejelentkezés menüpontra kattintva.
    A Szolgáltatás regisztrált igénybevevője, azaz Vásárló lehet:
    1. cselekvőképességében nem korlátozott, nagykorú természetes személy;
    2. 14. életévét betöltött kiskorú, aki a Szolgáltatás használata során kizárólag a saját, munkával szerzett keresményének erejéig rendelkezik;
    3. jogi személy vagy jogi személyiség nélküli gazdálkodó szervezet, mely esetben a nevében eljáró személy szavatolja, hogy jogosult az adott szervezet képviseletére
  2. A regisztráció a regisztrációs ív pontos és valós adatokkal történő, megfelelő és hiánytalan kitöltésével indul. Amennyiben a Felhasználó nem ad meg adatokat, vagy nem megfelelő formátumban adja meg az adatokat, vagy olyan e-mail címet ad meg, amellyel regisztráció már létezik, úgy a regisztráció újra kezdődik mindaddig, amíg a regisztrációs ív nem teljes és hiánytalan, vagy nem ütközik már létező regisztráció egyedi azonosításra alkalmas adatába. A regisztráció megtörténtéről a megadott e-mail címre elektronikus levélben értesítést küldünk.
  3. A regisztrációval létrejövő vásárlói profil a Vásárló Webáruházban történő eligazodását, valamint a Vásárló oldalaktivitásáról történő saját tájékozódását segíti. A vásárlói profil a Belépés menüpontra kattintva, az azonosító adatok (e-mail cím, jelszó) megadásával érhető el (belépés).
  4. A Vásárló mindenkor köteles pontos és valós adatokat szerepeltetni a vásárlói profiljában, amennyiben adataiban bármilyen változás történik, köteles fiókjában azt rögzíteni. A regisztráció során megadott e-mail cím megváltoztatása csak az ügyfélszolgálton kezdeményezhető. Amennyiben a Szállító tudomására jut, hogy a megadott adatok nem valósak, a Vásárló ezen adatok alapján nem elérhető, akkor a Szállító jogosult a Vásárló hozzáférését korlátozni, vagy regisztrációját törölni.
  5. Vásárló tudomásul veszi, hogy a Szerződés megszegése esetén a regisztrációja törlésre kerülhet. A Szállító kizárja a felelősséget minden, esetlegesen abból eredő kárért, ha a Vásárló jelen felhasználási feltételekbe ütköző magatartása vagy jogszabály megsértése miatt törölte a vásárlói profilt.
  6. Amennyiben a Vásárló elfelejtette jelszavát, a belépés oldalon található Elfelejtett jelszó linkre kattintva az általa korábban megadott e-mail címre küldött elektronikus levélben található linkre kattintva beléphet a vásárlói profiljába, és/vagy megadhatja új jelszavát. Ha a Belépés sikertelen, a Vásárló a med.szerviz@vipmail.hu e-mail címre küldött levélben kérhet segítséget a Szállítótól.
  7. Amennyiben a Látogató regisztráció nélkül kezdi meg a vásárlás folyamatát, a szállítási adatok felületen megadva e-mail címét és jelszavát is, a kiválasztott termékek megrendelésének elküldésével egyidejűleg regisztrálhat is a Weboldalon. Regisztrációhoz szükséges adatok hiányában a megrendelés nem küldhető el.
  8. A Szállító fenntartja a jogot, hogy a jelen Szerződés megsértése miatt törölt regisztráció esetén, ugyanazon Felhasználó újabb regisztrációja esetén a szerződéskötéstől elzárkózzon.

Felhívjuk figyelmét, hogy rendszerünk nem alkalmaz helyesírás ellenőrzőt, vagy egyéb, a megadott adatok helyességét ellenőrző, az esetleges hibákat kiszűrő alkalmazást. Kérjük ezért, hogy az adatok pontos megadását a regisztráció és a rendelés leadása során is szíveskedjen ellenőrizni. A rendelés folyamata során a rendelés leadása előtt az összes Ön által megadott lényeges adat megjelenik. Kérjük a rendelés leadása előtt a megjelenő adatokat ellenőrizze és szükség esetén a hibák javítása céljából a rendelés leadása előtt visszaléphet a korábbi menüpontokhoz.

RENDELÉS - VISSZAIGAZOLÁS

A rendelésekre a jelen szerződés Általános rendelkezések címszó alatt hivatkozottak szerint kerülhet sor.Telefonon - ideértve a faxot is - rendelést nem fogadunk el!
Fontos! Ha nem tudná leadni rendelését online úton, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknál.
A rendelés elektronikus úton történő leadása után munkanapokon legkésőbb kettő órán belül, amennyiben a rendelését munkaszüneti napon adja le, úgy a soron következő munkanapon Ön kap egy automatikus visszaigazolást arról, hogy a rendelését a Szállító fogadta (visszaigazolás a rendelés fogadásáról).
A Szállító a webáruház nyitóoldalán felhívja a Megrendelők figyelmét, hogy évente bizonyos időszakokban munkanapokon is zárva tart. Ezen időszakok tekintetében a megrendelést az újbóli nyitva tartását követően tudja fogadni.
Minden érvényes rendelést egy azonosító számmal lát el a programunk, ezt a számot a visszaigazolás a rendelés fogadásáról levél tartalmazza. A megrendelést visszaigazoló levelünk a rendelés minden lényeges feltételét tartalmazza, a visszaigazolás az Ön számára kinyomtatható és saját adathordozójára elmenthető.

SZÁLLÍTÁS, SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK:

 

  • Előutalás: 990 Ft. (19.000 Ft feletti vásárlásnál ingyenes)

Rendelése leadását követően rövid időn belül elküldjük számlaszámunkat, amelyre a termék árát és a postaköltség összegét együttesen átutalhatja. Az összeg megérkezését követően az áru házhozszállításra kerül.

 

  • Utánvét: 1350 Ft. (21.000 Ft feletti vásárlásnál ingyenes)

A megrendelést követően feladjuk a csomagot az Ön részére, amit a futárnak a csomag átvételekor fizet a szállítás díjával együtt.

 

  • Előutalás - Postapontra szállítás: 790 Ft. (19.000 Ft feletti vásárlásnál ingyenes)

Rendelése leadását követően rövid időn belül elküldjük számlaszámunkat, amelyre a termék árát és a postaköltség összegét együttesen átutalhatja. Az összeg megérkezését követően az áru az Ön által megadott Postára, MOL kútra kerül, ahol 5 napig átveheti.

 

  • Utánvét - Postapontra szállítás: 1090 Ft. (21.000 Ft feletti vásárlásnál ingyenes)

Kiszállítás az Ön által megadott Postára, MOL kútra, ahol 5 napig átveheti, kifizetheti.

 

  • Előutalás - Csomagautomatába szállítás: 590 Ft. (17.000 Ft feletti vásárlásnál ingyenes)

Rendelése leadását követően rövid időn belül elküldjük számlaszámunkat, amelyre a termék árát és a postaköltség összegét együttesen átutalhatja. Az összeg megérkezését követően az áru az Ön által megadott Csomagautomatába kerül, ahol 5 napig átveheti. Csomagautomaták listája: http://www.postapont.hu/partnermaps/csomagautomata

 

  • Utánvét - Csomagautomatába szállítás: 890 Ft. (19.000 Ft feletti vásárlásnál ingyenes)

Kiszállítás az Ön által megadott Postapontra, ahol 5 napig átveheti, bankkártyával kifizetheti. Csomagautomaták listája: http://www.postapont.hu/partnermaps/csomagautomata

 

  • Személyes átvétel: 8000 Székesfehérvár, Nagyszombati u. 165

 

Kiszállítás jelenleg csak Magyarország területén lehetséges.


A SZERZŐDÉS HATÁLYA

A jelen szerződés a megrendelésnek a jelen szerződésben meghatározottak szerint történő leadásával lép hatályba és a megrendelés teljesítésével szűnik meg.
A feltételhez kötött megrendelést a Szállítónak nem áll módjában elfogadni, az ily módon leadott megrendelést a Szállító érvénytelennek tekinti.

 

A SZÁLLÍTÓ FELELŐSSÉGVÁLLALÁSA

A Szállító a jelen szerződésben foglaltakat magára nézve kötelezőnek elismeri és a szerződésben foglaltak teljesüléséért mindent elkövet. A Szállító ugyanakkor felhívja a Megrendelők figyelmét arra, hogy a tevékenysége során a termékkínálat biztosítása és a szállítás terén kereskedelmi partnerekkel működik együtt, így a jelen szerződés teljesülését a Szállító kereskedelmi partnereinek a teljesítése is befolyásolja. A Szállító a megrendelés késedelmes teljesítéséből, vagy a teljesítés esetleges elmaradásából eredő közvetett, származékos és járulékos jellegű következményekért felelősségét kizárja.

A MEGRENDELŐ FELELŐSSÉGVÁLLALÁSA

Megrendelő tudomásul veszi, hogy rendelése elküldésével a jelen szerződési feltételeket is elfogadja és az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik. A Megrendelő által megadott adatok valódiságáért a Megrendelő a Szállító felé szintén jogi felelősséggel tartozik.

ELÁLLÁS JOGA,SZAVATOSSÁG,JÓTÁLLÁS

Elállás joga
A Megrendelő a jelen szerződéstől a terméknek, több termék egyidejű vásárlása esetén az utolsó terméknek a Megrendelő vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő 3. személy általi átvétel napjától számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat, azaz ezen határidőn belül a Megrendelőnek joga van arra, hogy a Szállító futárszolgálatától átvett terméke(k)et bontatlan és sérülésmentes csomagolásban a Szállítónak indoklás nélkül visszaküldje.
A Szállító által forgalmazott termékek jellegére tekintettel azonban az elállás jogának gyakorlásáig a Megrendelő köteles figyelemmel lenni arra, hogy az átvett terméke(ke)t megfelelően tárolja, azok minőségének megőrzése érdekében. A Megrendelőnek felróható helytelen tárolásból eredő következményekért a Megrendelő felel.
A Megrendelő az elállás jogát a jelen szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
A Megrendelő az elállás jogát az átvett termék felbontása után a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 29.§ (1) e., pontjára figyelemmel nem gyakorolhatja.
A Megrendelő az elállás jogát a nyilatkozat minta felhasználásával vagy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.
Amennyiben a Megrendelő az elállási jogával élni kíván, az elállási szándékát tartalmazó kitöltött nyilatkozat-mintát vagy egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán, telefaxon vagy elektronikusan elküldött levél útján az alábbi címre:

Med-szerviz

postázási cím:8000 Székesfehérvár Nagyszombati u 165
elektronikus elérhetőség: med.szerviz@vipmail.hu

A Megrendelő a Szállító internetes oldaláról is letöltheti az elállási nyilatkozat mintát vagy benyújthatja az elállási szándékát egyértelműen kifejező nyilatkozatát. Ha a Megrendelő emellett dönt, az elállás megérkezését tartós adathordozón (elektronikus levélben) a Szállító haladéktalanul visszaigazolja a Megrendelőnek.
A Megrendelő határidőben gyakorolja az elállás jogát, ha a jelen szerződés szerint megtett elállási nyilatkozatát az elállás megtételére előírt határidőben a Szállító felé a megadott módok valamelyikén elküldi.

Az elállás joghatásai

Ha a Megrendelő jelen szerződésben szabályozottak szerint jogszerűen eláll a közte és a Szállító között létrejött szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Megrendelő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 30 napon belül a Szállító visszatéríti a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a jelen ÁSZF-ben szabályozott fuvarozási móddal felmerülő fuvarozási költséget is. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazza a Szállító, kivéve, ha a Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez  kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést a Szállító mindaddig visszatarthatja, amíg bontatlan és sérülésmentes csomagolásban vissza nem kapja a terméke(ke)t, vagy a Megrendelő hitelt érdemlően nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ha a Megrendelő a jelen szerződés alapján a terméke(ke)t átvette a Megrendelő köteles a Szállító székhelyének címére visszaküldeni vagy telephelyén átadni (8000 Székesfehérvár, Nagyszombati u 165 Ügyfélszolgálatunkon) a terméke(ke)t indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt a Megrendelő a megjelölt címre elküldi a terméke(ke)t.
A termék(ek) visszaszolgáltatásának közvetlen költségét a Megrendelő viseli.
Az utánvéttel visszaküldött termék(ek) átvételére a Szállító nem köteles.

Kellékszavatosság

A Megrendelő a Szállító hibás teljesítése esetén a Szállítóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
A Megrendelő - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szállító számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szállító adott okot.
A Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a Szállító felhívja a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
A Megrendelő a Szállítóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Határidőben érvényesített kellékszavatossági igény esetén a teljesítéstől számított hat hónapon belül kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szállító nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A Szállító által forgalmazott termékek jellegére tekintettel a Megrendelő az igényérvényesítésre rendelkezésre álló határidők lejárta előtt is elveszíti szavatossági jogait, ha a terméket nem a termékleírásban foglaltaknak megfelelő módon kezelte és tárolta és a termék hibájának oka bizonyíthatóan a helytelen kezelésből, tárolásból ered.

Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Megrendelő - választása szerint - kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét a Megrendelő kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
A Szállító felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

A Szállító jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra nem köteles és jótállásra vonatkozó kötelezettségvállalást jelen szerződés sem tartalmaz.

JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

Panaszkezelés és ügyfélszolgálat
Kérjük, ha bármilyen kérdése lenne a jelen szállítási szerződésben leírtakkal kapcsolatban, vagy egyéb tájékoztatásra lenne szüksége, akkor érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál.
Problémája, ill. reklamációja esetén is forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

A személyes ügyfélszolgálat: 8000 Székesfehérvár Nagyszombati u 165
nyitvatartási ideje: H-P: 08.30 - 17.00; SZO:08.30-11.00.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
A Szállító tájékoztatja a Megrendelőt, hogy a Szállítónál nem áll rendelkezésre a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex.
A Szállítóra nézve jogszabályi előírás vagy a vállalkozás döntése alapján nincs kötelező peren kívüli panaszkezelési mód és vitarendezési mechanizmus.
A fentiek alapján a felek közötti vitákra a vonatkozó hatályos magyar jogszabályok rendelkezései irányadók.

A felek közti jelen szerződéssel összefüggő jogvita esetén az egyéb jogérvényesítési fórumokon (közjegyző, bíróság) túl lehetőség van arra, hogy a felek jogvitájukat békéltető testület elé vigyék, a Szállító székhelye szerint illetékes békéltető testület:
Fejér Megyei Békéltető Testület, székhelyének postai címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

A jelen szerződésre kizárólag a magyar jog, a hatályos magyar jogszabályok irányadók. A szerződés nyelve magyar. A Szállító felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy a megrendelése leadásakor a megrendelés tartalma és a jelen ÁSZF alapján közöttük írásbeli szerződés jön létre, amely a Megrendelő oldaláról fizetési kötelezettséget keletkeztet. Az egyes megrendelések a Szállító rendszeréből reprodukálhatók.

A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendeletben és egyéb vonatkozó jogszabályokban foglaltak irányadóak, illetve alkalmazandóak.
 

Amennyiben a felek között jogvita keletkezik, úgy annak elbírálása a Szállító székhelye szerint illetékes magyarországi bíróság kizárólagos illetékességébe tartozik. Az eljárás nyelve magyar.


A visszaélések elkerülése végett a Szállító fenntartja magának a jogot arra nézve, hogy új megrendelés esetén a teljesítést megtagadja vagy feltételhez kösse (pl. előzetes fizetés) abban az esetben, ha a Megrendelő a felek között korábban létrejött szerződést megszegte, az abban foglaltakat nem tartotta be.

 

 

Adatkezelési tájékoztató

 

ADATVÉDELMI ÉS ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
 
1. A SZABÁLYZAT CÉLJA

A jelen Szabályzat célja, hogy rögzítse a Sántha József ev755762 (székhely: 8000 Székesfehérvár, Nagyszombati u 165, adószám: 46431761-2-27, a továbbiakban: Szolgáltató) által alkalmazott adatvédelmi és adatkezelési elveket és a Szolgáltató adatvédelmi és adatkezelési politikáját.

A Szolgáltató) a www.medszerviz.hu weboldal (a továbbiakban: Weboldal) működtetése során a Weboldalra látogatók, a Weboldalon regisztrálók, illetve vásárlók (a továbbiakban együttesen Felhasználó) adatait kezeli.

A jelen Szabályzat célja, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások minden területén, minden egyén számára, tekintet nélkül nemzetiségére vagy lakóhelyére, biztosítva legyen, hogy jogait és alapvető szabadságjogait, különösen a magánélethez való jogát tiszteletben tartsák a személyes adatainak gépi feldolgozása során (adatvédelem).


2. A SZOLGÁLTATÓ MINT ADATKEZELŐ MEGNEVEZÉSE

Név: Sántha József ev755762

Székhely és levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Nagyszombati u 165

Telefonszám: +36 22 300 809

Email cím: med.szerviz@vipmail.hu


3. A KEZELT SZEMÉLYES ADATOK KÖRE

3.1 Megrendelés

Megrendelés során az Felhasználónak kötelezően meg kell adnia a következő személyes adatokat:

    E-mail cím
    Számlázási cím (számlázási név, utcanév, házszám, település, irányítószám)
    Szállítási cím (szállítási név, utcanév, házszám, település, irányítószám)
    Telefonszám, ip cím


3.2 Regisztráció

A regisztráció a Felhasználó számára nem kötelező, de megkönnyíti a későbbiekben történő ismételt megrendeléseit. Ennek során a felhasználói fiók aktiválásához és a későbbi belépésekhez kötelezően a Felhasználónak meg kell adnia a következő személyes adatokat:

   Felhasználónév    
   Jelszó


3.3 Technikai adatok

A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok: a Felhasználó bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a szolgáltatás igénybe vétele során generálódnak és melyeket a Szolgáltató rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít. Az automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a rendszer a Felhasználó külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adatok egyéb személyes felhasználói adatokkal - törvény által kötelezővé tett esetek kivételével - össze nem kapcsolhatók. Az adatokhoz kizárólag a Szolgáltató fér hozzá.


3.4 Sütik (Cookie-k)

A Weboldalon tett látogatás során, illetve az ott elérhető szolgáltatások igénybevételekor, a Felhasználó által jóváhagyott hozzájárulás esetén egy vagy több karaktersorozatból álló azonosító fájl (ún. "cookie", magyarul "süti") kerül megküldésre és elhelyezésre a látogató elektronikus eszközén (számítógépén, okostelefonján, tabletjén) a böngésző programja által. A cookie által a látogató böngészője egyedileg azonosíthatóvá válik.

A Weboldal ezen tartalom alapján kezeli a látogatónak a Weboldal használatával és a böngészési szokásaival kapcsolatos adatait, továbbá tárolja a munkamenete során megadott információkat.

A cookie-k használatát a látogató a Weboldalon megjelenő felugró ablak segítségével hagyhatja jóvá.
A cookie-k lehetnek "állandó" vagy "ideiglenes" típusúak. Az állandó cookie-t a böngésző egy meghatározott időpontig, a cookie lejáratáig tárolja, feltéve, hogy azt a Felhasználó nem törli vagy tiltja le, míg az ideiglenes cookie a böngésző becsukásával - az adott munkamenet végével - automatikusan törlődik. Amennyiben a cookie állandó jelleggel kerül elhelyezésére, az adatokat a Szolgáltató 365 napig, illetve addig kezeli, amíg a Felhasználó a hozzájárulását jelen Adatvédelmi Szabályzat feltételei szerint vissza nem vonja. A jelen pontban meghatározott célból kezelt adatokat a Szolgáltató haladéktalanul törli, ha az adatkezelési cél megszűnt, vagy a Felhasználó így rendelkezik.

 

3.5 Az online rendeléssel kapcsolatos általános adatkezelés

A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a Felhasználó beleegyezését követően a 2011. évi CXII. törvényben (A továbbiakban: Info. tv.) meghatározott módon, az Átvételi ponton történő személyes áruátvétel során a terméket átvevő természetes személy személyi azonosító igazolványának számát a számlán rögzítse. Az Info. tv. rendelkezései értelmében a hozzájárulás, szóban, írásban és ráutaló magatartással (az okmány átadásával) is megadható. Jelen adatkezelés célja a Felhasználó tulajdonjogához fűződő érdekének mindenkori megóvása. Az Info. tv. rendelkezései értelmében a Felhasználó kérheti a Szolgáltatótól a jelen pontban rögzített személyes adatának törlését.


4 AZ ADATKEZELÉS JOGALAPJA, CÉLJA ÉS MÓDJA

4.1 Az adatkezelésre a Weboldal ÁSZF, adatvédelmi tájékoztató menüjében található tartalmak alapján kerül sor. A Felhasználó önkéntesen és kifejezetten vállalja, hogy elolvassa és értelmezi a Weboldalon közzétett Adatkezelési szabályzatot és a kapcsolódó ÁSZF-et, melyek mindenkor hatályos változatát a megrendelésekor jóváhagyólag el is fogad. Ezen nyilatkozat szerint a Felhasználó kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Weboldal használata során közölt személyes adatai felhasználásra kerüljenek. Az adatkezelés jogalapja az Info. tv. 5.§ (1) bek. a) pontja és a Felhasználó önkéntes hozzájárulása a 2001. évi CVIII. törvény alapján. A hozzájárulást a Felhasználó az egyes adatkezelések tekintetében a Weboldal használatával, a regisztrációval, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával adja meg. (A vonatkozó törvények a dokumentum alján található linkekre kattintva egységes szerkezetükben is megtekinthetők.)

4.2 Az adatkezelés célja a Weboldalon elérhető szolgáltatások Felhasználó részére történő biztosítása. A Szolgáltató a Felhasználó által a rendelkezésére bocsátott adatokat célhoz kötötten és kizárólag következők miatt használja:
    - a megrendelés teljesítése
    - a megrendelt termék(ek) házhoz szállítása
    - a számlázás lebonyolítása
    - a kapcsolattartás
    - az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása.

4.3 Az automatikusan rögzítésre kerülő adatok célja a statisztikakészítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése, az Felhasználó jogainak védelme.

4.4 A Szolgáltató a megadott személyes adatokat az e pontokban írt céloktól eltérő célokra nem használja és nem is használhatja fel. A személyes adatok harmadik személynek vagy hatóságok számára történő kiadása - hacsak törvény ettől eltérően nem rendelkezik kötelező erővel - kizárólag a Felhasználó előzetes, írásos és kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges.

4.5 A Szolgáltató a részére megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok megfelelőségéért kizárólag a Felhasználó felel. A Felhasználó az e-mail címének megadásakor felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag ő vesz igénybe szolgáltatást. Egy megadott e-mail fiókba történt belépésekkel összefüggő mindennemű felelősség kizárólag azt a Felhasználót terheli, aki az e-mail címet a Szolgáltató részére megadta.


5 AZ ADATKEZELÉS IDŐTARTAMA

5.1 A Weboldalon történő megrendelés, illetve regisztráció során a kötelezően megadandó személyes, valamint a nem kötelezően megadandó egyéb adatok kezelése a megrendeléssel vagy a regisztrációval kezdődik és annak kérelemre történő törléséig tart. A regisztráció törlését mind a Felhasználó, mind a Szolgáltató bármikor kezdeményezheti az Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban: ÁSZF) rögzített esetekben és módon.

5.2 A fenti rendelkezések nem érintik a jogszabályokban (pl. számviteli jogszabályokban) meghatározott bizonylat megőrzési kötelezettségek teljesítését.


6. AZ ADATOKAT MEGISMERŐ SZEMÉLYEK KÖRE, ADATTOVÁBBÍTÁS, ADATFELDOLGOZÁS

6.1 Az adatokat elsődlegesen a Szolgáltató, illetve a Szolgáltató belső munkatársai jogosultak megismerni, azonban azokat nem teszik közzé, harmadik személyek részére át nem adják.

6.2 A Weboldal alapjául szolgáló informatikai rendszer üzemeltetése, a megrendelések teljesítése, az elszámolás rendezése céljára Szolgáltató harmadik félként adatfeldolgozót (pl. rendszerüzemeltető, fuvarozó cégek, könyvelő) vesz igénybe, de azok bizalmas adatkezeléséért is teljes jogú felelősséget vállal.

Az adatfeldolgozók felsorolása:


CÉGNÉV
 
CÍM TEVÉKENYSÉG


Superwebaruhaz
 


5600 Békéscsaba
  Kis-Tabán u. 11


webtárhely szolgáltató
 


DPD Hungária Kft
 

1158 Budapest
Késmárk u 14/B

futárszolgálati tevékenység

Magyar Posta Zrt. 1138 Budapest,
Dunavirág u. 2-6.

futárszolgálati tevékenység
 
 

 

 

 

6.3 A Szolgáltató a Felhasználók személyes adatait nyomon követhető módon és a jogszabályoknak megfelelően kezeli.


7. A FELHASZNÁLÓ JOGAI ÉS JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEI

7.1 A Felhasználó bármikor jogosult tájékoztatást kérni a rá vonatkozó és a Szolgáltató által kezelt személyes adatokról, továbbá bármikor módosíthatja azokat az ÁSZF-ben meghatározott módon.

7.2 A Szolgáltató a Felhasználó kérésére tájékoztatást ad a rá vonatkozó, általa kezelt adatokról, az általa vagy a rendelkezése szerint megbízott adatfeldolgozó által feldolgozott adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, az adatvédelmi incidens körülményeiről, hatásairól és az elhárítására megtett intézkedésekről, továbbá - a Felhasználó személyes adatainak továbbítása esetén - az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről. A Szolgáltató a Felhasználó kérelmének benyújtásától számított 30 napon belül írásban adja meg a kért tájékoztatást.

7.3 A Felhasználó minden, az adatkezeléssel kapcsolatos kérdésével, észrevételével a Szolgáltató ügyfélszolgálatához fordulhat és jogait az ÁSZF 1.1 pontjában megjelölt elérhetőségeken gyakorolhatja a következők szerint: Szolgáltató székhelye (személyes ügyintézés esetén), levelezési címe, email címe.

7.4 A Felhasználó bármikor jogosult az általa helytelenül rögzített adatainak helyesbítését vagy azok törlését kérni. Regisztrációt követően a Felhasználó a Weboldalon maga is helyesbítheti a személyes adatait, egyéb esetben a Felhasználó írásos kérelmének a Szolgáltató tesz eleget. Amennyiben a Felhasználó törlési kérelmet nyújt be a Szolgáltatóhoz, úgy a Szolgáltató a kérelem beérkezésétől számított 3 munkanapon belül törli az adatokat, így azok helyreállíthatatlanul megsemmisülnek. A törlés nem vonatkozik a jogszabályok (pl. számviteli szabályozás) alapján szükséges adatkezelésekre, ezért azokat az adatokat a Szolgáltató a szükséges időtartamig megőrzi.

7.5 A Szolgáltatónak a helyesbítésről és a törlésről a Felhasználót és mindazokat értesítenie kell, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbította. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel a Felhasználó jogos érdekét nem sérti.

7.6 Ha a Szolgáltató a Felhasználó helyesbítés vagy törlés iránti kérelmét a 7.4 pontban meghatározott határidőre nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 30 napon belül írásban közli a helyesbítés vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait.

7.7 A Felhasználó tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen. Szolgáltató a tiltakozást a Felhasználó kérelmének benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, majd annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a Felhasználót írásban tájékoztatja.

7.8 A Felhasználó az Info. tv., valamint a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) alapján

 - a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz
   (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.; www.naih.hu) fordulhat vagy

 - Bíróság előtt érvényesítheti jogait.

7.9 Amennyiben a Felhasználó a Weboldal szolgáltatásának igénybevételéhez a regisztráció során véletlenül vagy szándékosan harmadik fél adatait adta meg, vagy a Weboldal használata során bármilyen módon kárt okozott, a Szolgáltató jogosult a Felhasználóval szembeni kártérítés érvényesítésére. A Szolgáltató ilyen esetben minden tőle telhető segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.


8. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

8.1 Minden olyan esetben, ha a Felhasználó által szolgáltatott adatokat a Szolgáltató az eredeti adatfelvétel céljától eltérő célra kívánja felhasználni, arról a Felhasználót előzetesen, írásban tájékoztatja és ehhez a Felhasználó kifejezett hozzájárulását megszerzi, illetőleg lehetőséget biztosít számára, hogy a felhasználást megtiltsa.

8.2 A Szolgáltató gondoskodik az adatok biztonságáról és megteszi azokat a technikai intézkedéseket, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, továbbá mindent megtesz annak érdekében, hogy megakadályozza azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását. Szolgáltató minden olyan harmadik felet felhív az ez irányú kötelezettségeinek teljesítésére, akiknek az adatokat esetlegesen továbbítja vagy átadja.

8.3 Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a jelen Adatvédelmi szabályzatot a Weboldalán a Felhasználó előzetes értesítése nélkül egyoldalúan módosítsa. A Felhasználó kifejezetten beleegyezik abba, hogy az ő felelőssége a Szolgáltató honlapján az Info menüpont alatt közzétett, mindenkor hatályos Adatvédelmi szabályzat megismerése és értelmezése, különösképpen egy megrendelés leadása előtt.


Székesfehérvár, 2018. május 25.



A KAPCSOLÓDÓ, HATÁLYOS JOGSZABÁLYOK MEGTEKINTÉSE

- 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról

- 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről

- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről

 

Jelen Adatkezelési Tájékoztató 2018. május 25. napjától érvényes.